Panhellen blog

A Lubics Szilvia által (is) használt sport táplálék-kiegészítőkből összeállított 3 csomag, hobbi és profi futók részére, klönböző távokhoz. Most 25-30% speciális kedvezménnyel.
2017-07-17

Szerző:
Panhellen

A különböző sportágak eltérő mozgásformái más-más étrend-kiegészítők használatát teszik indokolttá, de van néhány olyan alapvető készítmény, ami minden sportolónak kifejezetten hasznos.
2017-07-12

Szerző:
Panhellen Magyarország

sajat-testsuly
Hogy állsz a saját testsúlyos edzésekkel? 
2017-07-06

Szerző:
Major Dániel, Panhellen Magyarország

nyarpörgeto-akcio
Vásárolj most 25% kedvezménnyel és vidd el még a 9.000 Ft-os ajándékot is! Pontosabban mi visszük Neked házhoz, szállítási díj nélkül. Ne hagyd ki a nyárpörgető ultra akciót, csak néhány napig tart!
2017-06-22

Szerző:
Panhellen Magyarország

nutlite-tekercs
Valószínűleg rémlik gyerekkorodból, hogy akár az iskolában, akár a nagyszüleidnél, olykor kerülhetett az asztalra lekváros-, túrós- vagy kakaós tekercs. Ízre valóban finom desszertről van szó, de sajnos tele van fehér liszttel és rengeteg cukorral, ami nem jó irányból közelít a sportteljesítményedhez és az általános egészségedhez sem. Ahhoz, hogy ezt az élményt felidézzük, létezik egy olyan variáció, ami bátran illeszthető az aktív, sportos életmódodba.
Hogyan is néz ki, mivel töltsd meg ezt a finomságot?
2017-06-22

Szerző:
Major Dániel, Panhellen Magyarország

LUXUSHOTELEK KONYHATECHNIKÁJA ÉS SPORTTÁPLÁLKOZÁSI SZAKÉRTELEM TALÁLKOZÁSA
2017-06-22

Szerző:
Panhellen Magyarország

Rengetegen isznak protein shake-et, de kevesen tudják, melyik típust milyen célra érdemes választani. Íme egy kis gyorstalpaló, érthetően, lényegre törően.
2017-06-22

Szerző:
Panhellen Magyarország

Panhellen protein forradalom
Ismerd meg a Panhellen új, egyedülálló fehérje termékcsaládjait: Az ultrafunkcionális csúcsprotein ULTRA WHEY-t, amely az eddigi szériát is felülmúlja, valamint az ízek Kánaánjába repítő AMINO WHEY-t, ami egy speciális enzim révén gyorsabb izomépülést tesz lehetővé.
2017-05-06

Szerző:
Panhellen Magyarország

protein muffin
Egy igazi büntetlenül fogyasztható finomságot hoztunk most Nektek: egy protein és gyümölcspép alapú muffint. Nagyon egyszerűen elkészíthető, kevés hozzávalóval. Hogy miért is jolly joker megoldás, arról a recept után bővebben olvashattok. De először nézzük a hozzávalókat és az elkészítési módot.
2017-03-17

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

proteines bundáskenyér
A fehérje port sokféleképpen használhatjuk ételek elkészítéséhez. Most a szokványos palacsinta és zabkása receptek helyett következzen egy izgalmasabb reggeli ötlet: a proteines bundáskenyér, azaz french toast.   Ne ijedj meg, nem a hagyományos, bő olajban sütött, bundáskenyérről van szó, hanem egy egészséges, diétás finomságról. A videóban megmutatjuk, hogyan készítheted el ezt a tápláló finomságot. Kombinálhatjátok salátával, gyümölcsökkel, esetleg sós vagy édes túrókrémmel.   (video hamarosan)
2017-03-10

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

reggeli shake recept
Rohanós reggeleken kiváló választás egy proteinnel turbózott napindító ital: könnyen, gyorsan emészthető és hasznosítható a szervezet számára. Ha nagyon sietünk, akkor könnyedén elcsomagolhatjuk (palackozhatjuk) és szállíthatjuk, ráadásul az összetevőket, az ízvilágot kedvünk szerint variálhatjuk. Csak a képzeletünk szabhat határt, mit rakunk a turmixba. A kávé és kókusz kedvelőinek ajánljuk a következő reggeliötletet.   Hozzávalók 2-3 dl kókusztej/tej/víz
2017-03-10

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

magnézium
Sokat hallott ásványi anyag, de tulajdonképpen mi ez, miért fontos és milyen esetekben szükséges a táplálkozás kiegészítése magnéziummal? Mekkora mennyiségben szükséges egy átlagos életet élő ember és egy sportoló számára, és milyen problémákat okozhat a hiánya?
2017-03-08

Szerző:
Miklós Emőke, Panhellen Magyarország

fábián-miklós-panhellen
Eredmények és vélemények: Fábián Miklós - 1,8 kg izomtömeg-növekedés, 3,9 testzsírszázalék csökkenés 4 hét alatt, Bíró Balázs - 8 hét, 2 ruhaméret, kőkemény edzések, látványos változás
2017-03-06
A lemondásokkal teli, megterhelő és hosszú távon tarthatatlan drasztikus fogyókúrák helyett alakítsunk ki egy olyan táplálkozási szokást, amelynek segítségével könnyedén, élvezetesen érhetjük el és tarthatjuk fenn az optimális testsúlyt és energia szintet. Íme a recept...    
2017-03-01

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

Azzal mindenki tisztában van, hogy a test- és izomtömeg-növeléshez a felhasznált energián túl többletenergiát kell biztosítani a szervezet számára. Ahogy a fogyókúra, úgy a gyarapodás képlete is felírható. A módszer azonban csak látszólag tűnik egyszerű matematikai feladatnak, hiszen minden ember egyéni; más-más szükségletekkel, igényekkel, pszichés állapottal.  
2017-02-15

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

eletmodvaltas
A divathóbortok és ideiglenes kúrák helyett lényegesen hasznosabb egy megfontolt, fokozatos  életmódváltás. 10 pontban összeszedtük, hogyan kerüld el a szenvedést és a visszaesést, azaz mi szükséges ahhoz, hogy drasztikus és hosszú távon eredménytelen diéták helyett átválts egy egészséges, boldog, lemondásoktól mentes életvitelre, miközben „mellesleg” a tested is olyanná válik, amilyennek látni szeretnéd.
2017-02-01

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

A víz az egészség, az élettani működés legfontosabb hozzávalója. Egy átlagember folyadékszükséglete napi 1,5-2 liter, egy sportoló igénye a fizikai igénybevétel alatt bekövetkező fokozott vízvesztés (izzadás, gyorsult légzés) miatt magasabb. A megfelelő folyadékfogyasztás és -pótlás nagymértékben meghatározza a sportteljesítményt! Arról viszont kevesebbet hallani, mit igyunk, mire figyeljük pontosan.
2017-01-05

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

Egy felnőtt ember testének 50-70 százaléka, egy újszülött testének 80 százaléka, egy megtermékenyített petesejt 95 százaléka víz. Sportos, izmos emberek esetén a víz aránya általában magasabb, ugyanis az izom legnagyobb részét víz teszi ki. A víz tehát szervezetünk, életünk nélkülözhetetlen alkotóeleme. Az egészség, az élettani működés legfontosabb hozzávalója. Nincs ez másképp a sportolók esetében sem, sőt, a folyadék; annak összetétele és pótlása még nagyobb szerepet tölt be az életükben.
2017-01-05

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

A tápanyagok egyik nagy csoportját a zsírok, vagyis a lipidek képezik. Étrendünkben betöltött szerepükről hallani jót is, rosszat is. Azt azonban fontos kiemelni, hogy számos élettani folyamat nélkülözhetetlen elemei, s jelentőségük a sportterhelés során kialakult energiaigény fedezésében vitathatatlan!  Sőt, szerepük az edzettség kialakulásával egyre csak nő.  
2016-11-21

Szerző:
Szarka Dorottya, Panhellen Magyarország

Noha szigorú szabályozások vonatkoznak az étrend-kiegészítők jelölésére, mégis számos módon lehet – a törvényi kereteken belül is – megtévesztő címkéket készíteni, kihangsúlyozni a szépen hangzó dolgokat és „elrejteni” a lényeget. Itt legalább annyira számít az apróbetűs rész, mint a banki kölcsönszerződésnél! Néhány konkrét példával szeretnék segítséget nyújtani abban, mikre érdemes odafigyelni.
2016-09-28

Szerző:
Téti István, Panhellen Magyarország

Oldalak